Life.


Assalamualaikum (:

Dah lama aku tak update blog aku ni. sejak lepas SPM dulu rasa malas melanda diri. mungkin nak rehat sepuasnya tidur sepuasnyaaaa dan makan masakan ummi yang sedap-sedap tu sepuasnya!. hoho *heaven. tapi apakan daya. nak masuk 6 bulan cuti pun rasa kejap sangat. seriously. tapi takpe, aku dah puas buat apa yang aku suka time cuti ni. sepanjang cuti, hari-hari otp dengan incik alif berjam-jam tanpa henti. weehee. sampai ummi aku tanya 'tak penat ke bercakap je dengan alif' hehe. mesti ah tak penat ummi. sepanjang cuti bukan boleh jumpa dengan dia pun. ok ada la sekali. sekali ja. itu pun tak dirancang. orang lain yela hari-hari keluar. kitaorang lain, terikat. untuk kebaikan masing-masing tak salah kan? asal boleh rasa kebahagiaan tu bila tiba masa ja. ahh *waiting. Actually, 5.5.2014 ni aku kena daftar form 6. *sedih. lagi 2 hari ja baki yang tinggal. tapi aku harap aku dapat tawaran lain, UPU or IPG. taknakkkk form 6. hurm. Aku tak tahu perasaan aku sekarang. memang aku excited nak sambung belajar. nak cepat-cepat habiskan study and dapat kerja bagus. tapi. tapi. hati aku berat nak berjauhan dengan dia. yela, 2 tahun jadi bff dekat badlishah tu. study sama-sama. rehat pun sama-sama. terfikir jugak, nanti aku nak rehat dengan siapa eh. hm. padahal memang ramai manusia yang aku boleh buat kawan nanti. tapi aku nak dia teman jugak. huaa. redha... aku tahu dia seorang yang setia. semua orang tahu pasal tu. aku tak risau sangat pun pasal tu. kadang saja terjealous lebih sikit. padahal aku cuma taknak jauh ja. thats it. tapi bila fikir, mungkin sekarang la masa untuk aku dengan dia rasa cinta jarak jauh ni pulak. orang-orang cakap cinta jarak jauh ni best. sebab rasa rindu tu sentiasa ada dan bertambah rasa sayang. ohh ayatku -.- betul what. hehe. aku percaya dia macam mana diapercaya aku. lagipun jauh macam mana pun akhirnya boleh bersatu jugak kan? (': Awak, ingat ye pesan-pesan kite yang setebal kamus dekat awak tu ye. tak perlu kot taip dekat sini. awak mesti dah hafal setiap ayat kan awak kan? ((: Btw, 5 hari jugak la lappy aku ni rosak. rasa gelap gelita dunia ni. serious. tambah-tambah tak boleh contact dia langsung. memang mood lintang pukang, salah besar kuman pun aku jadi sensitive. sorry ): tuan kedai, pekerja kedai yang baiki laptop kite pun kite termarah okay. kesiannya.. tapi, ada tapi lagi, waktu balik dari ambil laptop lepas diservis tu aku buka ym. time tu memang mood tak ok 99.9% lagi 0.1% tu okay sebab boleh ym balik. memang rasa nak marah membuak. entah kenapa. salah kecil semut nampak sebesar bukit. hurm. tapi dia dalam diam dah usaha buatkan something untuk aku. dia bagi aku 1 link blog. katanya ada orang post pasal 'bestfriend' bila buka link blog tu. ya Allah... rasa lain... air mata terus mengalir laju.. mengigatkan aku dengan kenangan lalu. kenangan indah. (':
http://jemarilelaki.blogspot.com/ thank you so much.