Happy Birthday to me (:


21.02.1996

Someone dah dilahirkan dengan selamat pada tarikh tu. And now, someone tu dah genap 18 tahun 5jam (:
Aku just.. okay..terharu dengan beberapa insan yang ingat tarikh lahir aku even aku sendiri pun lupa and aku dah tak ada account facebook/twitter. sebab macam ni la yang buatkan aku lupa birthday orang lain sebab birthday sendiri pun tak ingat. But seriously aku terharu. You, Adik, Dianatasha Elysa Dahimi, Nur Hazwani Zhazali, Nurul Aida Ismail and Nazirah Yusri. Who cares kalau tak ramai yang ingat. yang penting masih ada yang ingat. terima kasih for the wishes.
malam tadi ada someone yang sanggup tersengguk berjaga malam sebab nak nyanyikan itew lagu happy birthday and macam-macam lagu lagi. haha. Thank you so much. Aku tak harapkan apa-apa untuk hari lahir aku, cuma aku berdoa hari-hari aku dan urusan yang perlu dilaksanakan itu bakal dipermudahkan InsyaAllah.



I'm 18 today. yeay! tapi tak la sampai buutipul sangat :P