AKU PERLU KUAT


KUAT , ya aku tahu aku kuat . aku boleh hadapi ujian ni . aku boleh . kalau aku betul-betul sayang dia aku kena kuat . walaupun aku rasa kali ni ujian yang sangat berat bagi aku . tapi aku terima . aku kena pertahankan cinta aku . aku sayang dia . sangat . dari crush ke cinta sejati . siapa sangka kan ? cinta yang aku tak pernah cari , muncul tanpa aku sedar . tak pernah terfikir untuk jatuh cinta . sesungguhnya , aku rela diri aku sakit untuk pertahankan cinta aku . yang paling tak disangka aku sanggup sakitkan diri sendiri . macam tak masuk akal . ahh aku perlu berjaya . aku perlu tunjuk dekat semuaaa orang yang aku serius dan tak jadikan ia sebagai penghalang untuk aku jadi orang yang berjaya . aku akan buktikan aku boleh . InsyaAllah . Ya ALLAH , perliharalah hambamu ini . berikanlah kami kekuatan . kekalkanlah hubungan kami sehingga ke jinjang pelamin , jika dia bukan milikku aku redha .......Amiiinnn ('=