i wish......


18-01-2013

Semalam macam-macam jadi dekat sekolah . ahh biarlah hanya certain orang je yang tahu . *memalukan*
Sekarang , aku hanya pasrah . tapi tak bermakna aku mengalah dengan sesiapa . janji tetap janji . aku akan berusaha untuk tepati . setiap orang ada cerita tersendiri , pengalaman yang berbeza , dan cara penyelesaian yang berbeza .... Aku cuma perlu berubah atas ramai yang telah beri aku kesedaran , tapi YA aku tahu akan mengambil masa lama... semakin hari aku semakin kenal diri aku yang sebenar 

Wahida Amalin seorang yang .......

  • Kuat teramat sangat double triple JEALOUS
  • Kuat merajuk , tapi hanya SI DIA yang tahu memujuk
  • Sangat manja dan mengada-ngada
  • Someone that really really SENSITIVE
  • Pendirian tidak tetap macam lalang
  • Suka memendam , oleh itu aku luahkan dengan cara yang salah.*awakk , please baca ayat ni*
  • Selalu moody , tapi bila TERnampak SI DIA walaupun jarak sebatu , aku akan senyum sampai ke telinga.
  • Jarang senyum
  • Tak usha lelaki lain , oleh itu aku selalu tunduk *kawan aku suka complain pasal ni
  • Terlampau happy and suddenly senyap dengan tiba-tiba lalu menangis *ni aku tak faham
  • Kuat makan *tension maybe
  • Takut klinik *aku rela tahan sakit bertahun ('=
  • Nampak macam ANTILELAKI *tapi hanya ada SI DIA
  • Selalu study tapi malas buat homework
  • Aku sensitive kalau ada orang KUTUK cikgu , orang yang lebih dewasa depan aku
  • Aku hargai family aku , satu-satunya adik angkat yang awesome dan SI DIA.
  • Aku mudah terasa dengan seseorang yang berkasar dengan aku
  • Aku tak suka orang yang aku sayang sakit hati , tapi aku sendiri yang dah bagi diorang sakit hati
  • Aku tak berkawan dengan budak HOT , aku berkawan dengan budak-budak biasa macam aku
  • Aku tak memilih cuma CEREWET *lol
  • Aku suka berangan , dan berharap angan-angan aku tercapai , InsyaALLAH
  • Aku dah 17tahun , tapi aku rasa pemikiran aku LANGSUNG tidak matang )=
  • Aku tak faham apa itu cinta , tapi aku dapat rasa apa itu cinta............*awak baca yang ni jugak*
  • Aku mudah fed up , tapi aku TAK MENGALAH UNTUK SI DIA 
  • Apa yang aku cakap time aku tengan marah/moody/tension LANGSUNG tak terniat nak cakap benda macam tu *awakkk , baca la yang ni jugakkk hmm*
  • Walaupun aku lemah , tapi aku jadi KUAT bila SI DIA selalu ada untuk aku *awak.......*
  • Aku selalu anggap SI DIA crush aku ............. bila terjumpa jarak jauh aku menjerit dekat telinga kawan-kawan aku *ni tak tahan :P
  • Aku selalu berusaha untuk jadi yang terbaik untuk SI DIA *awak , bagi la saya masa untuk berubah
  • Aku selalu fikirkan SI DIA 25-jam ....... tapi study tetap study
  • Aku akan berusha untuk jadi PERMAISURI and the only one girl in his heart . i really hope it
  • Akhirnya , aku selalu sayang SI DIA dan tak sanggup pun kehilangan dia *ikhlas ('=

'lup' 'dup' 'lup' 'dup' kencang jantung aku menaip ...............
Sekarang , langkah awal , aku akan ubah MINDSET aku dengan berangan 
Amina comel yang ajar aku cara ni 

1st lepas SPM nanti aku akan buat kerja sambilan

2nd aku nak sambung belajar dalam bidang perubatan

3rd aku akan tunggu si dia ........... aku .

4th aku dapat hubby yang handsome, tinggi dari aku biar aku kena langut time bercakap dengan dia, yang tough , bila peluk aku boleh dengar degupan jantung dia, yang setia dengan aku sampai hujung nyawa , yang sangat sweeet , yang MATANG tetapi childish bila dengan aku , yang hargai kehadiran aku , yang sanggup tahan dengan karenah mengada-ngada aku , yang tahan jugak dengan sikap negatif aku , yang tak pernah bosan dengan aku .

5th wedding yang paling sweet

6th Paris honeymoon...........



7th dapat baby boy yang sangat comel


8th ada rumah/ kereta biasa-biasa ja tak boleh mewah sangat , bahaya 



9th hubby aku selalu bawa travel overseas

10th happy forever..........

I've never been willing to lose a good man like you, I hope you understand