no title , sorry



12.12.12


Hari yang err entah la untuk aku . Hee . Rasa macam nak keluarkan semua yang ada dalam kepala ni , letih , penat . Sangat penat . 
Aku rasa nak duduk sorang-sorang tapi tak boleh la , sebab rasa nak crying crying you know . ahh .__.
*yawn ... hurm boring .
Aku sebagai manusia biasa tak lari dari membuat kesalahan . Hurm aku nak memohon maaf kepada sesiapa saja yang dah terasa hati dengan aku . Kadang aku pun tak sedar aku dah sakitkan hati orang walaupun kadang tu niat aku hanya nak bergurau .
kosong kosong ooww oww . Ahh aku dah penat . Aku rasa nak lari dari sini . nak duduk dalam hutan . hee tapi takpela aku ada someone yang perlukan aku dekat sini , hee . Aku masih ada family . YES , aku kena kuat . Walaupun kadang aku dah cuba buat orang sekeliling aku bahagia tapi aku dah gagal . Maaf lagi sekali . aku bukan  manusia yang baik mayb . tapi , aku sedang berusaha jadi yang terbaik untuk semua )'=

ahh ahh udah-udah lettew . 


maaf , akudah FAILED untuk jadi orang yang baik , kawan yang baik .


Insya-Allah , bila aku dah berjaya suatu hari nanti , aku akan tinggal dekat sana . Aku taknak buat orang dekat sini sakit hati dengan aku dah . You , teman i nanti okey ? ahaaa




Tak boleh dinafikan , tempat ni sangat indah . yeay . boleh jadi sumber inspirasi untuk belajar rajin-rajin dan berjaya (=
.
.
.
.
.
.
.
.


and this my future baby boy , Ah ah ahhh melting oledy .

berangan boleh jadi impian dan boleh kurangkan tekanan ('=