memories


Assalamualaikum .


aloloooo tomey ah kan baby boy ni tidurr . sweeeet je (=



Whoaaa . sekarang dah 3/12/2012 bersamaan pukul 3.21 pagi . *PAGI WEHHH
tak boleh tidurrr lah . Pity me .

Ah aku tak tahu la apa jadi harini sampai tak boleh tidur . dah la lapar . bagus. tadi pagi LTB pergi ke tasek kulim , berjogging mungkin dengan pakai jeans . cheh . tapi best jugak laa . posing ja memanjang . lepas tu singgah Library kejap . then balik . Ah macam boring je kan ? tapi TAK okey . lagi best ada laah . gelak ja memanjang dengan si Syu , Mirrah . time otw nak pergi library tu , kami bertiga jalan ah bawah pokok , redup bukan main . Sedang leka inhaled , exhaled oxygen tu tetiba kaki kena gigit kerenggaS , memang jerit dah kat situ . dah la sakit , memang melompat jugak laa . time melompat tu pulak suddently terhantuk kepala dengan si Mirrah , memang pening terus . menggelong ja . lepas tu terus pergi dekat jalan tar sambil menggaru garu kaki . iskk pedih plus sakit okey .______. pity me 

ahh habis ah story pasal tu . ubah topik pulak eh . tadi time stalk fb someone ni teringat dekat dia , sapa tak rindu dengan kawan lama kan ? hmm isk *lap air mata* memang laa dia dah remove aku dari friendlist dia tapi dia tak private pun dia punya profile . heee . sekali bukak album . ada lagi rupanya gambar aku dalam fb dia . *k sadis* . Hurmm . tapi kesian aku , syokalone . ahh tahtah nama aku pun dia dah buang dari ingatan dia . k . haha , hee . tapi dalam phone aku ada lagi tau gambar dia . hee . k . ermm hmm . hee
sebak la pulak ahaa .

okey , err senyummmmmmmmmmmmmmm (T-T)

ahhh udah udah lettew . huduh betul muka . hehe . baik senyum . senyum tu awet muda . ok ok . fuhh .