I miss youu , blog




Ehhh , tomeynyaaa . Ngeee nanak satu boleh ? haha .

Actually kan dah bertahun rasanya tak update blog ni . Isk . bukan pemalas , terlampau rajin study or whatever lah . Tapi , memang takda idea nak hasilkan karya yang tah hape . Lagipun tahun depan dah nak ESPIEM , kena sedarkan diri dari mimpi dan S T U D Y Y Y *semangat* . Rasanyaa baru je jadi budak Form 1 , tetiba lagi sebulan lebih jaa nak masuk Form 5 . Whoaaaaaaaa :O dah makin muda =) me LIKE .

Okey bukan tujuan nak cerita pasal study , ESPIEM ni , tapi nak story sikit pasal semalam . Ngee . semalam aku terpaksa dengan rela hatinyaaa kena ganti kawan aku sorang tu untuk join main boling dekat Pacific Alor Star . Tapi okey lahh best , enjoy , release tension and soo on ah . yang pasti boleh enjoy dengan kawan kawan yang sama otak dengan aku tu . Selalunyaaa setiap hari Jumaat aku akan bangun lewat , kunci diri dalam bilik . Tapi , kali ni aku kena bangun awal untuk pergi sekolah . perghhh senang jugak aku bangun pagi pagi time cutii ni . Pukul 6.30 pagi aku dah terpacak dekat sekolah xD

pukul 8 centu lah bertolak ke Alor Star . Sejam lebih jugak ahh duduk dalam bas tuu . tah apaaa pening kepala duduk dalam bas tuu . bergoyang semacam je bas . Orang lain duduk dalam bas menyanyi lah , tidur lah , dengar lagu lah . aku ja makan tak henti dari pagi sampai ke malam . Agak pukul 11.00 cenggitu lah , singgah dulu dekat kampung cikgu , perghhh nak ke rumah cikgu tu kena jalan kaki duluu , ada lah jugak 500m . dengan panas terik lagi , tapi best jugak laaa kiri kanan ada sawwah jaa . hijauuuuuuuu , cantik . Lepas makan tuu terus naik bas bertolak ke Pacific . Main boling pun satu hal . Last aku main pun 5 tahun lepas . tetiba semalam main , memang masuk longkang je lahh , baling bola sampai nak pecah lantai xD tapi bila lama lama okey laaa makin meningkat cara permainan . wuishh bangga xD 

Lepas main tuuu jalan jalan ahh dekat dalam tuu . bukan ada apa pun . nak beli barang pun tak tau nak beli apa . tak menarik . Ngee . Agak pukul 4 camtu bertolak pegi muzium padi kot nama dia . entah laa . Emm best laa jugak . lepas tu singgah apa tah nama dia , pekan rabu eh . tah laa . emmm takda apa pun . heee . pastu terus balik . Otw balik tu hujan lebat kot . guruh kilat semua ada . yang aku ni dah macam crazy girl dalam bas tuu . hee nasib kawan aku , si Denno tu ada , dia lah yang peluk , tenangkan aku , iskk memalukan . lepastuu singgah gurun kot nama dia . entah laa . lepas tuu malam , lepastu balik . sampai sekolah pukul 9 lebih kot . time tu hujannn lebat jugak . pastu sampai rumah , mandi , demam , tidur , bangun awal , then online . The End xD


 Aido , Hano , Denno , me . Dekat rumah cikgu

Para model tak berbayar xD

 Camera phone Denno membuatkan muka nampak cerah dari biasa-,- Errr

Muka senyum paksa jaa , letih mungkin xD