sekolah beraya :D


Assalamualaikum 

harini nak story pasal sambut raya dekat sekolah semalam , bersamaan hari Sabtu , 8-9-2012 .
Time pagi-pagi lagi dah badmood . hee normal la tu .
pakai baju pun hantam saja . tak kesah dah huduh ke buruk . yang pasti aku pakai baju , wahaha
sampai ja sekolah , macam meriah jaa . warna warni dengan baju raya masing-masing
semua lawa-lawa okey jeles -,- hehe
lepas jeletak beg dalam kelas , kawan aku ajak pegi toilet nak betulkan tudung dia yang dah betul
ehh . ayat . hehe . biasa laa nak nampak comel depan bf la katakan . iskk jeles lagi .
time assambly baru ternampak dia . k handsome . AHHA . coklat lagi . 
time cikgu berucap aku sembang-sembang dengan kawan dekat belakang , tetiba cikgu cakap yang ada
salah sorang budak forrm 4 meninggal . terkejut , sedih semua ada , walaupun aku tak pernah kenal
dia tapi rasa jugak kehilangan . hmmm . 
k sambung balik . bila dah abis assambly tu ramai jugak laa yang nak pergi ziarah dia . yang ada dalam kelas time tu sikit je .
budak kelas aku ada perempuan 6 orang ja . so apa lagi , posing timeee !! . hehe

 kitew tinggi sikit , wahaha -,-

yang ni semua tak boleh blah

 imdad tak pakai spec , comel okey . hee

 with Afi bulat . harhar

with Gf si AA haha


gila sakan posing sana sini . sampai orang lain dah berkumpul dekat dewan terbuka . budak kelas aku
sibuk potpet dalam kelas lagi . heeee . dekat dewan , lepas baca doa terus makan . k part paling tak 
best ,orang lain best ja makan , aku ja tak . hee bukan diet okey -,-

ini BFF dunia akhirat :") Syazwani MJ

dah nak sama tinggi laa , chaiyyokkk . makan calcium banyak-banyak . hee

entah kenapa muka jadi cerah walaupun tak edit , err cahaya lebih hehe


LTB's rayaaa <3 
LammyTammyBammy

ye ye . kami tau kami dua sweet . kau ade ? haha

with Zalie , tukang snap gambar :P

with Afi bulat :P

with Gf AA lagi sekali . hehe


lepas makan , cikgu halau balik kelas , ehh tak . bukan halau cikgu suruh . hehe . tetiba ja badmood
aku makin menjadi-jadi . rasa macam nak telan semua orang .
lepas tu ada orang panggil , dan orang tu buat badmood aku hilang 99% hehe
hebat kan kan ? hahah


tengah perbetul kain pun sempat posing lagi , iskkk . haha

time nak naik kelas tu , hujan agak lebat laa . sejuk ohh . dah macam duduk dekat luar negara
sampai kaki aku krem . ni paling malu . tapi takpa aku boleh jugak tengok muka diaaaa tuuuuu tengah risauu , comel okey muka macam tu . haha . jahat laa aku ni . sorry . hehe :P
orangggg tuuuu dah buat aku gelak tak henti sampai balik rumah . memang dahsyatt . haha :D 

 k , gambar last . with oranggg tuuu . winkk ^_~

 8.9.2012 =)