smile :)



Makk aii , ini baby boy ke baby girl ? hee apa pun boleh . yang pasti baby ni CUTE !


eh , sebelum tu . tak terlambat kan nak ucap SELAMAT MENYAMBUT MERDEKA kali ke-55 dah lama rupanya Malaysia merdeka . hee kittew bangga jadi anak Merdeka :D

see , ada ciri-ciri pelajar berjiwa patriotisme tak ? haha .

kalau dah merdeka tu , mesti la cuti . hoyeaa ini yang best . sekolah aku cuti 3 hari . errr 3 , ok 3 -.-
Ermm , dah 8bulan aku jadi form 4 , dan dah 8bulan aku kenal dia . hee
lama kan ? hee bagi aku lama laa . dalam tempoh 8bulan tuu macam-macam dah jadi . ada kenangan manis , sweet , comel , yg masin pun ada . hee . yang masin tuu mungkin sebagai ujian , dan sebagai pengajaran :D yang lain tu sebagai kenangan bila dah dewasa nanti . wahhh , mesti best bila dah dewasa teringan balik kenangan yang comel-comel :D 
setiap orang mesti akan alami pengalaman yang berbeza , cuma ada jugak keunikan yang tersendiri , cuma kita yang tahu :) 
mungkin orang lain dihadirkan seseorang yang bermakna dalam hidup dia bila dah dewasa , remaja , time sekolah pun ada :P
cuma serius atau tak saja . kalau anggap serius tu , cuba kekalkan . bukan semua orang dihadirkan seseorang yang betul-betul baik dan setia , bila dah dapat yang baik , hargai . itu ja . jangan nak menyesal di kemudian hari , mungkin peluang datang hanya sekali .
Ermm ok , aku rasa formal la pulak bagi ayat macam ni , hee . tak pelaa sekali sekala nak mantapkan penggunaan bahasa melayu , sempena MERDEKA lah katakan . heee.

Saye happy dapat kenal awak , thanks awak :")