raya ke ?


See title kali ni . raye ke ? tahun ni punya raya srius tak rasa macam raya pun , sadiss je pun . haha . tapi takpelah dah nama pun raya , buat-buat happy dah ler . raya tak best pun tangan tetap menggatal nak update , tak nak bace ? pegi main jauh-jauh , hee main-main je :)

muka tuan blog pagi raya -,-

Hari sabtu pagi pukul 10 baru bertolak dari kulim . jalan raya time tu okey laa sesak pun . sampai kelantan dalam pukul 3 tengah hari , 5 jam kebas tulang duduk dalam kereta hee . bila sampai kelantan tu singgah rantau panjang dulu shoppingg timeee !! . lepas shopping baru balik rumah tokma and tok abah eden . hee pukul 5 macam tu laa baru sampai . sampai je kampung , sepupu aku dari seremban jerit " hai budak jahat " . tak pasal dia kena marah dengan aku . lepas tu spupu aku tu soal siasat aku tanya macam-macam , ade boyfriend tak , ade laki mengorat tak bla bla bla , macam takde soalan lain , kau nampak muke aku ni muke gatal ke ha ? iskk 

kebanyakan masa aku dekat kampung keja termenung atas tangga jaa , alone lah katakannn , heeeee


Malam raye , aku duduk sorang dekat ruang tamu , then sepupu aku ni buat sweet ape tah dia lukiskan aku anime perempuan , agak comel jugak laa dia lukis lepas tu dia hadiahkan dekat aku , malam raya memang dia ja yang teman aku , tidur pun lewat . walau apa pun dia tetap tak sesweet kawan aku tuu , weheeee ;) . 


1st raya , mandi , makan , termenung , pakai baju raya , termenung lagi , kunci diri dalam bilik sorang-sorang , heeeee . time tengah hari tu , bila aku tengah lepak dengan adik lelaki aku tetiba sepupu aku tu datang naik moto , selumber badak ja dia nak bagi moto dekat aku tapi dia lepas moto tu macam tu jaa , aku ni dah la pakai baju kurung , ayuu ayuu lagi , memang moto hempap tangan aku lah , best oh -..- 

2nd raya , bangun pagi tangan bengkak , yess memang cool pun . dahtu aku terus mengadu sakit dekat makcik aku . part yang best , sepupu aq kena leter dengan semua orang dalam rumah tuu , ibu dia punya risau takut umi aku minta ganti rugi atas kecederaan yang menimpa anak dara sulung encik Abu Talib xD haha k lawak . lepas tu umi aku panggil tukang urut , jadi tangan aku pun kena urut lah , sakit tahap apa lagi . Aku tak tegur terus sepupu aku tu biarkan diaa , huh dah laa orang tegah sedih . kejamzzz . 

ni sepupu aku yang kejamzz -,- 

3rd raya , kawan balik dengan sepupu aku , heee kejap je gaduh pun . lepas tu borak-borak dengan dia pasal moto , aku tak faham pun apa dia cakap , aku main angguk je , cer cakap pasal barbie doll ke , aku tahu lah , ehh tipu jaa xD time petang tu buat kerja gila dengan diaa , hahaha tak apa apa macam budak terencat je pun . kalau ikut memang nak balik kulim balik time ni , pukul 12 malam . tapi tunggu pakcik aku lah lama sangat nak sampai kampung , jadi bertolak la pukul 3 pagi . 

4th raya , family aku dengan family sepupu aku sampai kulim pukul 8 pagi , beberapa jam lepastu time aku tengah date dengan mr lappy aku and otw nak makan dekat dapur , tetiba dengar laa sepupu aku nangis , aku terus la keluar bilik , sekali tengok darah dah penuh dekat tangga rumah aku , aku pulak jatuh terduduk , sweet je pose -,- memang aku jadi macam sedar tak sedar je time tuu , terus lari masuk bilik , lepastu aku tak sedar apa jadi . bila aku sedar balik , semua orang dah bersiap nak pegi rombongan meminang untuk pakcik aku tuu , aku kena tinggal . haa memang aku suke pun kena tinggal . huh dengan perut lapar lagi aku boleh menaip post yang berba tak happy untuk kali ni ,


di kesempatan ini , saya Wahida Amalin ingin memohon maaf jika ada salah dah silap kepada sesiapa yang mengenali diri ini :D