free at last.


Assalamualaikum


see tajuk dekat atas tu? nampak kan. haa sebenarnya main letak je perkataan tu. takda kaitan apa pun. lol
sebenarnya aku nak kasitahu yang aku mungkin dah tak aktif berfacebook dan bertwitter macam dulu dah.
sebab? umm entah la. kalau cakap saja-saja percaya?
*winking
Rasa macam terlalu bersosial ja. lagipun dari sana jugak la banyak masalah timbul. dah penat diri ini nak tanggung. haha. aiceh ayat macam jet jet je. lagipun..ramai stalker. haha lagi jet jet ni.
tapi memang aku akui pun dekat sana jugak aku boleh selalu contact kawan-kawan yang terpisah. tapi takde pun contact hari-hari. jarang jugak. makin lama semua makin busy kan. *sign
its okay la. blog and insta aku tetap ada. kalau ada sesiapa rindu *kalau ada la. tapi rasa macam tak. contact la aku dekat sana. ceh. ala. kalau yang ada number aku tu untung what. rindu je call.macam huda chian dengan alif zulsyamim selalu buat. haha. InsyaAllah kalau ada rezeki kita jumpa facetoface je senang. InsyaAllah

to LTB : wa sayang bintang-bintang hati wa.
to KITAK: wa rindu kitak


email : wahidaaamalinn@yahoo.com
instagram: wahidaaamalinn

see yah. Assalamualaikum.
to adik. walaupun kita tak contact dekat twitter dah. akak nak adik tahu. akak tetap sayang adik. sampai bila bila. ingat kan our promise (': ? kalau rindu akak email la. nanti akak buatkan something untuk adik macam yang akak cakap nak buat semalam. InsyaAllah. takecare adik. saayang adik sangat :*