you.


Assalamualaikum


Actually this post special for her, le cutest junior. December 26, 2012 8:24 pm . this date where for the first time we had a conversation. just a simple conversation. start haritu, aku cari dia. for what? i dont know. just ikut kata hati. wakaka *peluk teddy bear. sebenarnya aku tak pernah tahu dia wujud maksud aku aku tak pernah nampak dia pun sebelum ni, awal tahun ni baru aku terjumpa dia, dan tak sengajanya kami satu bas. dekat facebook gambar dia lain sikit la. bila jumpa tu *tak salah time tu dalam bas* aku agak terkejut la. kenapa? coz she's soo cute. really really cute. *ahh. aku suka tengok dia dari jauh senyap-senyap k. dah comel sangat. haha. dia kelas 3A_*dirahsiakan. ex kelas aku dulu k. haa. yang comelnya kan, bila terjumpa dia dengan tidak sengajanya, dia akan senyum *Omg, comel. pernah dalam bas time aku nak turun dia cakap bye. ahh satu perkataan dan boleh buat aku sengeh. last month kalau tak silap. aku duduk sebelah dia dalam bas, dia time tu tengah angguk-angguk tidur. haha comel k. dan dengan tidak sengajanya dia terlanding kepala dia dekat bahu aku. *betapa happy nya time tu. hanya Allah je yang tahu. pagi tadi, sekali lagi aku terjumpa dia dekat dengan pejabat. guess what? haha dia lambai aku k. memang sengeh sampai balik lah aku. haha bukan sebab fizikal dia yang buat aku tertarik. tapi, panampilan dia, cara dia. macam ... tak boleh nak explain. yang pasti aku happy sangat kalau terjumpa dia. rasa tenang timbul dalam hati ni *aicewah. tapi serius k tak tipu. kalau boleh, kalau k. aku nak jadi 'kawan' dia. muahahah