kampung



Holaa

Harini punya post nak cakap pasal kampung , ada orang tu takde kampung , huhu macam rugi je kan :P 

28.05.12 
nak cakap siap-siap tak suka tarikh ni , k dah . malam tu pukul 9 malam bertolak dari rumah , pegi rumah sepupu dulu , tunggu sepupu aku balik kelas , dia pun taktau sebenarnya malam tu balik kampung , gila kot baju semua dia tak pack lagi , dia pack baju 5 minit ja , sah laa ada banyak barang tertinggal , aku pulak macam apa lagi banyak gila barang tertinggal , otak melayang . otak macam dah hilang pun . bertolak balik kelantan pukul 10 centu la , dalam perjalanan tu dah la gelap *nama pun malam . sayu , sejuk semua ada lah , bukak radio kuat pun tak dengar apa pun , hehe . pastu hujan pulak tuuu , memang cuaca yang memahami aku lah .  

29.05.12
dalam perjalanan lagi , sampai kampung pukul 4 pagi , memang lengai jaa , sampai masuk rumah salam nenek , buat muka seposen lari masuk bilik . bukak lappy , tapi bukak jelaa line takdok pun , dengar lagu tapi tak dengar jugak , haishh penyakitkah ? harhar orang lain semua tidur , aku jaa berjaga dari malam semalam lagi . pagi tu orang makan aku tak tahu aku makan ke tak , macam sama ja makan dengan tak . tengah hari baru mandi , sejuk weh dekat sana , hehe . lepas mandi terus masuk bilik layan perasaan , pastu tetiba ja aku senyum sorang *tudiaa sakitkah ? . pastu senyum ja sampai lenguh . time petang tu sepupu aku ajak ronda naik moto , aku pun JOM jadi pembonceng ja , dia tak bagi aku bawa moto dia fobia sudah :P time ronda kampung tu takleh blah orang-orang usha macam laa aku dengan sepupu aku ni alien , sepupu aku bawa moto punya laju tapi bnyak moto yang bawa lebih laju sematamata nak tengok muka si pembawa moto ni jaa ,  memang perak tak pernah tengok orang , hehe , ada time tu dah la sepupu aku pakai set merah , lalu pulak depan bapak lembu , makk aii laju ja dia pecut , mana tak nyaa , si lembu tu naik hangin , hehe . balik tu terus pegi pantai . main tepi-tepi ja tak berani nak mandi -,- . malam tu makan makan dan makan , hehe . tidur lambat bergossip dengan sepupu . malam ni Ohsemmmmm i LIKE 

30.05.12
Semangat ingat nak balik rumah dah , rupanya tak jadi -,- buat jela muka seposen , makan lepastu kena urut , mak aii sakit ohhh leherku tergeliat . mandi lewat . pegi ronda kampung , jumpa kawan dekat kampung tuu , balik rumah makan dan makan , date dengan radio . makan . pegi pantai lagi tengok ada pelangi . malam tu kena urut lagi kakiku bermasalah , pastu bersiap pegi shopping dekat wakaf che yeh . gila cool shopping dari pukul 10  malam sampai 2 pagi , hehe balik rumah tu lapar tahap apa lagi , hehe makan lah . nenek aku cakap 'badan kering makan banyak' errr . lepastu serius tak boleh tidur , dah buat macam-macam tapi tak boleh tidur . last-last baca 'sesuatu' dalam fon tu tertidur sambil senyum terus , k gilo . 

31.05.12
aku bangun paling lewat , harhar padan muka . dahlaa nak balik awal pagi , tapi disebabkan aku lambat perjalanan pun jadi lambat . kena marah dengan nenek aku sebab taknak makan , pastu bersiap , salam dengan nenek atok makcik , hehe ni part paling bangga aku tinggi sikit dari atok aku , k tu pun nak gtau :P . dalam perjalanan kereta ayah sepupu aku tu buat hal tengah jalan , gila kot , buat hal pun tengah hutan nasib tengah hari . so sampai lambat lah rumah , tapi takpalaa asalkan sampai , hehe . 

itu incik Abu Talib dengan AWAN NANO mata bengkak :P

ni sepapan aku , kecik-2 ja tak ngam laa -,-


ini , errr abaikan

ini laut yer anak-anak 

itu sepupu , itu alien sebab takde mata :P

keisya eryna mata bengkak :P

ini , errr tiang kot :P


ini model tudung terbang :P

ini alien tanduk empat :P

yang paling putih tu aku lah *wekk muntah sikit

ini ,adik sapo tah -,-

yang baju belang macam nyamuk tu adik aku , rambut dia mahal :P

tu sepapat dengan adik sapo tah -,-

ini , errr


ini untuk AWAK :D

eh eh ni semak je -,-


 harhar sory dayah , muka hang lawak HarHar :P

yang ni lagi lawak -,- grr

alien lagi -,-
haa tudiaa , senyuman paling FAKE -,-

alien lagi , grrr -,-

sweet couple kan :P

cer tengok ade pelangi oh , macam mentos kan ? :D

tetiba jadi macam budak kejap -,-

ini , errr yang pasti mak ayah aku takde time ni -,-

ini nenek i yang gila osheem lagi terer memasak Aww , sebelah tu err alien kot xD



tujaa , balik kampung kali ni tak best sangat sebab tak jumpa lagi sorang sepupu aku tuuuu , bila boleh jumpa weh ?

kelantan ialah tempat tumpahnya darahku , aicewahh ayat xD