without title



Assalamualaikummm :)))

haaa , err lawak kott :) tadak kena mengena pun --'


Semalam dekat sekolah TERbaikk ja yang aq boleh gitauu , Heeeee TERlampau happy , TERlampau terharuu , TERlampau syok , and so on ahh :)))

harini pun best kot , walaupun taktau apa yang best . yang pastinyaaa pagi tadi dah memberikan semangat untuk belajar , hewhew 5saat pun jadi lahh :)))))) *sahh orang takan faham*

bestFriend tu apa ? heee BF tu orang lah , haa ok SERIUS . ni BF tu kawan yang baik , ambil berat , penyayang , yang pasti kalau kita ada masalah BF lah yang akan dengar apa masalah kita , kalau BF tu TERlampau baik , dia akan usaha untuk selesaikan masalah kita jugak , sebab BF takan sanggup tengok BF dia sedih , Moody :) haa tu lah maksud BF [bestFreind] 

Sumber : edisi 22 , kamus original by Amalin :P 

okey merapu jaa , hurmm serius harini taktau nak post apa , dah banyak benda merapu aku dah post kat blog huduh aku ni , tapi takpalaa kali ni nak cerita laa pulak pasal bestFriend , ok tak di nafikan aku ada RAMAI kawan , semua orang aku anggap kawan , tak kesah laa agama apa , orang kaya ka miskin kaa , cantik ka hensem kaa comel kaa , semua aku anggap kawann , kadang kadang tu makcik guard pun aku anggap kawan :) . WaniMJ BFF aku dari form 1 , semua budak kelas 3A7 2011 aku dah anggap BFF jugakk . tapi  tahun ni special sikit , aku dapat bestFriend baruu , walaupun tak sama jantina ka apa ka , BF aku tetap manusia , so tak ada salah kot kalau dia dianggap BF . Serius budak ni memang TERbaik ahh , serius dia baik hati , sopan santun jaa , suka buat-2 lengai time aku tengah sedih pastu sedih aku tu terus hilang , aku taktau sedih tu hilang pi mana HAHA tersekat atas pokok kot :)) kalau jumpa kat sekolah , heee :)) best kot semangat datang balik . lalala apakah yang telah Cik Amalin ni merapu dari tadi ? heee :))) Amalin tak merapu okey , dia tengah serius sekarang ni :)) Awak , terima kasih dah jadi bulan yang terang sewaktu saya berada dalam rumah hantu pesta penang , Heee :)) jangan lah moody-2 tau nanti tahap kecomelan anda kurang , hee tapi rambut-mu tetap menjadi pujaan hati-ku *versi cerita pRamlee* jangan moody-2 nanti wfwwwe kasi lollipop , Nak ? heeeeee 

k cauuu dulu  :))