ulala



Hello pluto , 



ee , letak gambo kecik-2 dah ler =='



seriously lipas lagi comel dari katak . dulu time form 1 sampai form 3 suka bawak lipas masuk kelas , usik kawan-2 haaaaaa , syok kot dengar depa jerit :))) 

Harini sekolah macam biasa je , nak kata lengai tu tadak laa sangat . pagi-2 kat sekolah dah maluuu . Dasar katak ! saja mau cari pasal sama saya lertuh . yang mai melompat dekat kaki saya tuh apasal ? nak ngorat ke ? tayah laaa lain kali main jauh-2 . pompuan ni pun satu ler , dah tau saya 'suka' katak tuh dah la , duduk diam-2 ni tak ejek orang lagi ada laaa dasar lorh , tengah marah ni tau . tapi takpa mood saya terlebih baik hari ni :)))))) . Harini saya sorang-2 ja pakai baju sekolah budak kelas sya yang lain semua pakai baju smartb , malu kott , tapi takpa haini nasib saya baik . cikgu busy , dia suruh tukar baju sekolah time pj , yahoooo kawan-2 sya yang lain semua jeles sama sayaa , jeles lah puas-2 yer XD Harini jugak saya terbang naik kelas tingkat 3 , percaya arrr ? saya tipu ja HAHA . ok SAMA SAMA AWAK . lagi errr homework coek ja harini , esok cikgu physic tadak hurrey-2 la budak 4sc8 esok , cikgu physic kata cikgu akaun pun tadak esok , hurrey-2 power of two lah budak 4sc8 nanti . saya akan rindukan 4sc8 , errr yakaa ? tah TAK kottt XD 

hey kawan , jangan la emo sangat sama 'ex' kamu yaa . sabo jelaaa lagi satu maddle of fucker , father of fucker tu manatang apaaa ? saya BLUR sudahh .

mau ngorat akaun kejap , assalamualaikum :)))))))))))))))))))))