Magic Giveaway by Dina, Hazimah, Sabrina

Hello Milo , .


Haaaa cer tengok banner contest kat atas tuh , haaaa Lawaa kann . (:

Contest ni dibuat oleh akak- akak comel kite iaitu akak Dina , akak Hazimah dan akak Sabrina . Okeh , aku pun 1st time nak join contest cenni , . biaselah blogger baru . Lagipun ade BFF yang tagkan dekat kite . Wah wah TERharuu derr XD . Tapikan korang pun join lah contest ni . Senang je syarat-2 die . Tak memeningkan kepalaa anda pun XD . Kalau anda anda berminat nak join jugak contest nih anda boleh laa intai intai blog diorang untuk mengetahui perkembangan GA nih . Kalau nak follow diorang pun boleh (: .

Okeh , hadiah akan diberitahu sehari sebelum GA nih tamat . So , bagi saya tak menang pun tak apaa janji join contest ni bagi meriah , kasi boom sikit macam sabun pencuci dalam iklan tv3 tuh [ok saya merapu] .

Sebelum saya chow , saya nak tag untuk geng cool saya (: