berangan je keja


HelloMilo


Haaaa cenni lah aku tiap-tiap harii , . hendon betul laa aku nak pi skolaaa . XD

Alahai . cer tengok blog aku nih berhabuk satu guni wokk . boleh buat bedak kasi licin kulit mukaa . Haaa //mukamengarut.jpeg\\ . okeh tiap-tiap hari aku o9 bukak Fb lorh sudah pasti . then budak tuh suka buat status bebanyakk . kadang-kadang tuh ayat dia tuh buatkan aku kesian dekat diaa . Dulu laaa setiap status dia mesti aku like punyaa , . then lepas jah dia tamau kawan aku . errr aq tak kacau dah laa hidup diaa . k stop . Tapi kan akhir-akhir nih aku tetiba TERlike status dia . hurmm tapaa buat //mukatakmalu.jpeg\\ . then dia request aku masuk group batch96 apa tah kat fb tuhh . cehh TERharuu lah jugak seketikaa . dia tak marah aku dah kot . mungkin  // . dah balas-balas comment . kira bagus lah tuh . bersyukur jelaaa . Haaa takpaa aku merapu kat sini tadak sapa bacaa . kira selamat lah wook XD . Hurmm akutatau laa cenna . tapi kan bilaa seseorang tuh dah jadi 'kawan' aq . emang aku takleh laa nak gaduh-gaduh ni . rasa bersalah jaa . Aku pun sanggup jaa buat apa-apa janji kawan aku tuh happy XD . *ececec ayat aku ni tetiba jaa*

Haaa . okeh sejak akhir-akhir nih selalu jugak laa aku chat dengan cousin kesayangan aku tuh , Errr tapi kan yang tak boleh blah tuh . Derek mau speakingg jah dengan aku , . Aku tau laa aku nih tak tere sngat bab-bab speaking nih . Tapi padalaa . ayat ko lintang pukang laa . Jadi lawak pulak aku dengan ko nih . Tapi takpalaa err . lagi satu aku nak carik correction tape sat . errr ayat ko tuh salah bro . ko bukan keturunan America . tapi Arab . takan laa ko tak perasan yang muka ayah ko tuh sebijik arab ? haiyyaaaa . macam-macam laa .sepupu aku nih . 

comel derr RP tuhhh XD

Okeh semalam tengah aku syok-2 usha RP dalam astro ria tuh . tetiba kawan aq , Haz mesej . so . aku pun stop laa usha mamat comel tuh . then terus masok bilik . mesejmesejmesej . lama gaklaa .duk merapu+gossip dengan diaa . ngee syokk wook .Pastu tetiba mai idea nak melukis . Wahh dah lama betul aku tak pegang pensil nih . pensil pun aku taktau sorok dekat mana . seb baik jmpa . Pastu duk feeling-2 . melukis . haiyyaa tetiba ja tangan aku nih nak melukis errr . sebenarnyaa aku tengah bayangkan cerita Haz tuh . so aku apply la dalam bentuk lukisann . 

Haaa lukisan nih yg ori aku simpan . nnti spe jadi boyfriend aq nanti aq bagi dekat dia HAHA [melawokjap]

 Haaaaaaaaaaaa , maka TERhasil laa cenni . dengan tidak sengajanyaa . Hampa faham-faham jelaa eh apa yang aku duk gossip kan degan kawan aku tuh XD .


Hurmm , . kengkawan aku nak buat reunion . tapikan malaih gila aku nak pi sejak mamat tuh kacau hidup aku . ==' . tapi depa nak buat tuka-tuka hadiahh . yang tuh yang syokknyaa . ngee aku suka hadiah . so , sapa nak bagi aku hadiah bagi lah eh time birthday aku tahun depan amat dialu-alukan . //mukataktaumalu.jpeg\\ .